Kung Fu Panda – Prepare for Awesomeness

Do jaja, standardno smešan i zabavan kao što se danas crtaći i prave, ali jako dobar! Gledao sam i Hortona skoro, koji je kul, urnebesno smešan, ali to je to, ništa više od skupa fora i fazona. A ovaj film je prava poslastica za ljubitelje kineskih, kung fu filmova 😀 (tipa Hero, Pritajeni tigar skriveni zmaj, Kuća letećih bodeža…) Jeste parodija na njih, ali ih zapravo ne ismeva – super kombinacija.. Scene tuča su fenomenalne skroz, kao i likovi, ambijent i detalji u filmu. Nije preterano patetičan kao što crtaći umeju da budu (s obzirom da se prvenstveno prave za decu). A čak i da niste ljubitelj ovakvih filmova, svideće vam se, bar ono kao komedija razbibriga za jedno veče i to je to…

Džek Blek za divno čudo uopšte inje iritantan u filmu, čisto da napomenem pošto ga ja ne volim nešto previše 😉

Klik za IMBD stranu

___________________________________________________________________________________

~ by mandarinho on July 8, 2008.

3 Responses to “Kung Fu Panda – Prepare for Awesomeness”

  1. zlaj i ja smo za vikend pogledali, pored 5-6 filmova, upravo ova dva crtaca, Hortona i Pandu 🙂 meni se za dlaku vise svidja Horton, ali to je taj Dr.Seuss fazon, koji mozda nije zanimljiv svima :]
    kof Pande mi se jedino nije svidela toliko animacija za pojedine likove, tipa Tigrica, nekako mi je previse..plasticna?
    hehe ali ta scena kad panda moze “slobodno” da pojede na kraju treninga..uopste taj deo mi je bas bas kul

    ali crtaci uvek prijaju. gledao si drugi deo Emperor’s New Groove, Kronk’s New Groove? nije ni blizu prvom, sto je bilo i ocekivano, ali ima zaista par presmenih scena i fazona.

  2. pa da, nikad se nismo previse slagali oko filmova 😉
    novi emperor’s ne nameravam da gledam uopste…

  3. sto si ostar tako sad 😦

Leave a Reply

 
