L’Auberge Espagnole – neloš film

Bleja, cirka, duvka, društvance, evropski, studentski, travel-abroad-for-a-year tip filma 😉 Nije sad neki ne znam ti ni ja kakav, ali opušten, prijatno veče se može provesti uz njega..

___________________________________________________________________________________

~ by mandarinho on July 7, 2008.

2 Responses to “L’Auberge Espagnole – neloš film”

  1. ja sam gledala Poupées russes, Les, to je kao nastavak ovog filma. i , pored nekih finoopustajucesmesnih scena, malo me je smorio film. sav je pun klisea, na prvom mestu.

    http://www.imdb.com/title/tt0409184/

  2. nemam pojma.. pogledacu ga mozda jednom… znas i sama da su nastavci najcesce losiji od originala…
    ovo mi andrej preporucio, ali nije previse pricao o filmu, pa nisam znao sta da ocekujem…
    kazem nije bog zna sta, ali nije gubljenje vremena. Ako nista, podstakne te da razmisljas o studiranju u nekom lepom gredu 🙂

Leave a Reply

 
