Speaking of Threadless

Ko ne zna za njih, kao što ja nisam pre par godina kada mi je G otvorio oči 😉

www.threadless.com

Ovde je oooogroman izbor, ovo je samo par random printova:

E da, bitna stvar – svako može da postuje svoju ideju za majicu! Nedelju dana kupci threadless majici ocenjuju da li je ideja dovoljno dobra (da li bi je nosili), ako jeste, majica se štampa. Ovo je uprošćena verzija konkursa 🙂 Kovi što ti ne submituješ nešto? Svaki od onih radova može da se fura na majici bez problema?

___________________________________________________________________________________

~ by mandarinho on June 26, 2008.

3 Responses to “Speaking of Threadless”

  1. kavi ce submitovati neshto kada uzme moje kolor palete 😀
    ona ne spushta broj boja ispod 20, ja ne dizem preko 3 a na threadless-u limi valjda 5.

    i’m calling for a collab!

  2. hahahahaaha

  3. ja mislim da je kolabo na mestu…. za svaku boju sto bi stavila nemanja ubaci sivo-braon i eto. done deal

Leave a Reply

 
